Євген Клопотенко: «Світ моди – це ціла наука»

Євген Клопотенко, шеф-кухар, власник гастромайстерні Confiture, ексклюзивно для проекту #personoftheweek від ТЦ Globus розповів, чому довіряє вибір одягу друзям і в якому магазині він не може встояти від покупок.

Про шопінг

Я хочу мати гарний вигляд, відчувати себе комфортно. Але це не та сфера, в якій я добре розбираюся, тому керуюся порадами друзів. Вони допомагають у виборі, в деталях, говорять про якість. Коли приміряю підібраний одяг, інколи здається, що речі геть не підійдуть. А вдягаю – і виходить класно. Коли купую одяг сам, не можу потім компонувати його з іншими речами. Тому й онлайн-шопінгом не захоплююся. Не хочеться, щоб у результаті річ не підійшла за розміром і довелося повертати. Ідеальний шопінг для мене – це коли ти зайшов в одне місце, купив усе необхідне і пішов. Я не люблю довго обирати речі. Зазвичай вистачає однієї хвилини зрозуміти, знайду я щось у цьому магазині чи ні. Сорочок у світі мільйони. Мабуть, півжиття піде на те, щоб обрати найкращу.

Про свій стиль

Звичайно, я намагаюся стежити за тенденціями. Вважаю, що світ моди – це ціла наука: як комбінувати кольори, фасони, тканини. Я прихильник того, щоб дозволяти собі волю у зовнішньому вигляді. Носити крокси з діловим костюмом і взагалі під будь-який одяг. На ділові зустрічі намагаюся вдягатися відповідно, але з якоюсь ноткою неформальності. Я хотів би, щоб кулінарний спецодяг можна було носити у повсякденному житті, уявляю це у формі піджака.

Серед улюблених брендів, мабуть, виділю Tommy Hilfiger та шкарпетки Sammy Icon. Останні дуже яскраві, незвичайні, як я й люблю, в них я почуваюся дуже впевнено. Також мені подобається, щоб були якісь елементи на руці, вони мене стримують.  Дорогі годинники не купую, раніше вони завжди губилися. Тому в мене є кілька годинників, які я час від часу ношу, гублю, купляю нові, отож арсенал завжди поповнюється. Люблю браслети, замовляв собі з різними написами, які мені імпонували. Вважаю, що індивідуальність важлива у будь-яких її проявах.

Tommy Hilfiger підходить моєму ідеальному баченню шопінгу – можна знайти все й одразу. У Walker цікаво шукати взуття під колір продуктів. І саме сьогодні я знайшов червоні кросівки під колір помідорів.

Про ТЦ Globus

У мене є приємні спогади, пов’язані з ТЦ Globus: колись тут був комп’ютерний клуб, де я проводив багато часу, і зрештою я, мабуть, пережив усі трансформації ТЦ. Часто заходжу до магазину UA Made, де є продукція гастромайстерні Confiture. Також обожнюю магазин Butlers – це місце, де хочеться купити майже все.

Поради для читачів

Відчувайте та слухайте себе. Якщо точно знаєте, що вам подобається – купуйте й носіть. Проявляйте себе та свою індивідуальність через одяг. Не намагайтеся бути схожими на когось. Добре, коли людина здатна проявлятися через свій зовнішній вигляд. Це означає, що вона щира зі світом, не приховується за масками. Хочу подякувати тим людям, які справді вміють гарно вдягатися. Я думаю, ви робите місто яскравішим.

Дякуємо за допомогу в проведенні зйомки магазинам Butlers, Tommy Helfiger та Walker.