Петро Хорошок, ТЦ Globus: Ми почали робити якісні зміни, які від нас чекали

Директор самого центрального з усіх торгових центрів України про підсумки 2016 року, оновлення ТЦ Globus та плани на 2017-й.

ТЦ Globus – перший професійний торговий центр в Україні. З 2007 року належить великій європейській інвестиційної компанії London & Regional Properties. Складається з підземної і наземної частини загальною площею понад 35 000 кв. м., на якій представлено більше 200 магазинів зі світовими та українськими брендами. Завдяки розташуванню в самому серці Києва, ТЦ Globus став візитною карткою для гостей столиці, а також центром ділових і культурних подій для киян. У 2016 році торговий центр скоротив вакантність з 16% до 2%, залучив відомих операторів ринку і провів складні ремонтні роботи. Про подальші плани розвитку rau.ua розповів директор ТЦ Globus Петро Хорошок.

– Як пройшов для ТЦ Globus 2016 рік? Яка реальна ситуація з вакантністю?

– В 2015 році вакантність Globus досягала 40%. Ключове завдання, яке стояло перед нами в минулому році – скоротити вакантність до 2% і нижче. Із завданням впоралися: почали 2016 рік з вакантністю 16%, закінчили – менше 2%. Важливо відзначити, в ТЦ зайшли великі системні оператори і бренди, які зараз у всіх на слуху. Ми почали робити якісні зміни, які від нас чекали.

– Як змінився трафік в 2016 році?

– За нашими даними, трафік виріс на 20%. Крім того, підвищилася якість трафіку – зросла конверсія.

– Які зміни відбулися з брендингом ТЦ?

– У 2015-2016 в ТЦ Globus проходили зміни логотипу і фірмового стилю. Основна проблема минулого логотипу – він морально застарів і не підходив під концепцію сучасного європейського торгового центру. Ми відмовилися від переходів у вигляді трьох ліній, поділивши ТЦ на 2 частини – Globus 1 і Globus 2. В результаті перша лінія стала Globus 1, а другу, третю і Globus Passage – об’єднали в Globus 2.

– Хто з орендарів зайшов у ТЦ Globus в минулому році?

– Сконцентрувавшись на якості орендарів, у нас було два побажання – відповідність формату європейського шопінгу і популярність магазину або бренду серед людей. Було важливо зробити відкриття, які дійсно потрібні людям. Наприклад, Цитрус, Calzedonia, Intimissimi, MUSTHAVE, LUSH, U Dress, мультибрендовий ONE CLUB на 1000 кв. м, перший флагманський магазин бренду NYX by l’oreal. Також значно оновили пул орендарів в сегменті Food&Restaurants – відкрився ресторан «Остання барикада» Дмитра Борисова, відкрилися мережеві ресторанні оператори Mario’s, Pesto Café, Coffelate. У новому форматі на 740 кв. м заробила Пузата Хата в Globus 2. Готується до відкриття популярне кафе-кондитерська Кохані by HONEY.

– ТЦ наповнилвся велики серйозними гравцями ресторанного бізнесу. В минулому році в ТЦ Globus відкрився ресторан «Остання барикада» Дмитра Борисова. Які враження?

– Ресторан «Остання барикада» знаходиться  в ТЦ Globus 1 на 2 поверсі і займає загальну площу 785 кв. м, прямо під монументом «Лядські ворота». За короткий проміжок часу, ресторан став дуже опулярним у киян та гостей міста. В 2016 році він навіть отримав декілька престижних нагород.

– Якщо говорити про формат сімейного закладу, в центрі Києва завжди проблема куди зайти поїсти з дитиною. Що пропонує Globus для сімейного дозвілля?

– Globus 2 на 3-му поверсі відкрився сімейний італійський ресторан PESTO CAFÉ з професійної кімнатою для дітей. Ресторан працює трохи більше місяця, але вже стоїть черга з бажаючих відзначити дитяче свято саме у нас. Батькам зручно – центр міста, гарний краєвид, смачна кухня, приємні ціни і дитина проводить час під наглядом.

– В торговому центрі відбулися зміни серед операторів фуд-корту. Що змінилося?

– Фуд-корт переформатований і повністю заповнений. У нас представлені всі популярні кухні, в тому числі і сміливі експерименти з форматом стріт-фуд. Є й традиційна українська їжа, і бургери, і салати, і азіатська кухня, і сендвічі, і навіть Раки&Еклери – вибір на будь-який смак. Подібним розмаїттям може похвалитися далеко не кожен великий ТЦ.

– ТЦ Globus вважається самим першим торговим центром в Україні, який пережив безліч подій в центрі Києва. Чи проводились у 2016 році якісь масштабні роботи по його технічній модернізації?

– У 2016 році ми витратили близько 30 млн. грн. на оновлення ТЦ Globus: повне оновлення вхідних груп в торговий центр з переходу метро і з боку консерваторії. Оновлення частини фасадних елементів. Ремонт ескалаторів всередині ТЦ, нова навігація, необхідні гідроізоляційні роботи, капітальний ремонт всіх туалетних кімнат та повне оновлення обладнання панорамних ліфтів у Globus 1. Модернізація системи кондиціонування. У Globus 1 повністю відремонтований фуд-корт з заміною меблів, установкою LED освітлення і повною заміною стельової конструкції (грільято). Допомогли місту з заміною частини граніту з боку консерваторії і з заміною скління під Монументом Незалежності і Лядськими воротами з заміною гранітного огорожі на парапеті воріт.

– Реконструкція триває? Що вже встигли зробити в 2017 року?

– На початку травня завершуємо повну заміну купола в Globus 1, пізніше перейдемо до заміни скляного купола і фасаду Globus 2. Нове скління має спеціальне сонцезахисне покриття, яке сприятливо позначиться на внутрішньому кліматі в ТЦ в жарку пору року і додасть енергоефективності центральній системі кондиціонування. В обох частинах ТЦ встановлені сучасні автоматичні револьверні двері (що крутяться). Буде проведено ремонт огорожі ліфтових шахт в Globus 1. У тому числі зробимо поліпшення корисної для мешканців міста соціальної складової – у цьому році проведемо реконструкцію переходів з боку вулиць Михайлівської та Костьольної, які є однією з вхідних груп в ТЦ.

– Ключова мета 2016 року досягнута: вакантність знизилася в 10 разів. Які завдання на цей рік ставите перед собою?

– У 2017 році ми будемо рухатися далі дуже активно. Сфокусуємося на розвитку Globus 2. Ми вже наповнили цю частину системними операторами ресторанного бізнесу, зараз ведемо переговори з ключовими операторами ринку fashion retail.