Підсумки 2017 року для ТЦ GLOBUS і плани на 2018-й

Петро Хорошок, комерційний директор ТЦ GLOBUS, розповідає про виклики та досягнення минулого року, залучення нових орендарів, особливості торгового центру, очікування і плани на цей рік.

Відкритий ще в 2001 році ТЦ GLOBUS відразу ж став візитною карткою міста. Розташування в центрі міста обумовлює відразу кілька ключових особливостей об’єкта: високий трафік киян і гостей міста, зручна транспортна розв’язка, велика кількість бізнес-аудиторії в будні дні, та людей які гуляють або купують у вихідні та святкові дні. Ці особливості зобов’язують ТЦ GLOBUS при формуванні tenant-mix вкрай уважно підходити до підбору орендарів – наповнювати ТЦ тільки сучасними та популярними брендами. Як саме пройшов 2017-й рік для ТЦ GLOBUS, магазини яких нових брендів почали роботу в об’єкті, що змінилося і чим торговий центр ще порадує клієнтів, RAU розповів комерційний директор ТЦ GLOBUS Петро Хорошок.

2017 рік був складним, але успішним для ТЦ: була виконана величезна робота по оновленню орендарів торгового центру. Були відкриті такі популярні магазини, як Intertop, бренди косметики, LOccitane, NYX, Wycon, ювелірні вироби представлені брендами Pandorа, Zarina, Золотий Вік, Срiбна країна, техніка і гаджети поповнилися двома магазинами Xiaomi і двома форматами Цитрус – магазином і великим сервіс-центром . Значно розширився пул операторів, які пропонують різні сервіси – в ТЦ GLOBUS відвідувачі можуть скористатися послугами ремонту гаджетів, упаковкою подарунків, банкоматами-терміналами та відділенням Нова пошта, яке в березні 2018 року розширило орендну площу в ТЦ, відкривши одне з найбільших відділень в центрі міста.

Концепція ТЦ GLOBUS – це міський торговий центр, де працююча людина може швидко встигнути зробити все за годину, не витрачаючи багато часу на шопінг. Тому, наявність сервісів і різноманітних ресторанів є ключовим.

ТЦ GLOBUS в цифрах на кінець 2017 року:

  • две частини ТЦ
  • 20 500 кв. м орендної площі
  • 2% вакантність
  • 13,3 мілліонів відвідувачей
  • +20% зростання трафіка
  • 1,5 рази збільшення конверсії
  • 220 магазинів
  • 25 фуд-операторів
  • 2 супермаркета Billa

«Фуд-корту ми приділяємо особливу увагу, це наш повноцінний якір. Специфіка ТЦ GLOBUS в тому, що ми – малий торговельний центр із порівняно невеликою орендною площею. Це робить неможливим відкриття розважальних форматів, для яких необхідні великі простори. Розвинена зона фуд-корту та ресторани тому грають дуже важливу роль в діяльності торгового центру. Саме місце розташування й особливість аудиторії вимагають, щоб вибір фаст-фудів і ресторанів був різноманітний і пропонував максимальний асортимент страв швидкого приготування, health-food, національної та зарубіжної кухні. І нам вдалося цього досягти: кожен відвідувач може знайти в ТЦ GLOBUS заклад собі до смаку», – коментує Петро.

Оновилася та розширилася пропозиція на фуд-корті: NoodleDoodle, Пельманія, Pasta Bar, Кохані by Honey, а також довгоочікуване відкриття – всесвітньовідома булочна Cinnabon. Працюють і найбільший міжнародний оператор – McDonald’s, і популярна українська мережа Salateira, в якій можна замовити швидку і здорову їжу, представлені відразу два ресторани Пузата Хата, а також багато інших мережевих гравців. Є і ресторани для цінителів більш вишуканої їжі: піцерія Mario’s із повноцінною дров’яної грубкою та сімейний ресторан Pesto Café з дитячою кімнатою і чудовою літньою терасою. Не варто забувати і про Останню барикаду Діми Борисова, яка пропонує сучасну українську кухню, а так само унікальну в своєму роді культурну програму в закладі.

Подібна різноманітність фуд-операторів приваблює гостей і допомагає підтримувати популярність торгового центру у відвідувачів.

«Хочу відзначити, що зараз мова вже не йде про залучення великої кількості нових орендарів, оскільки вакантність в торговому центрі становить менше 2%. Тому ми зосереджені на підвищенні якості представлених операторів, співпраці з сильними мережевими гравцями ринку», – уточнює комерційний директор ТЦ.

В результаті проведеної роботи і детального аналізу відвідувача, сформовані плани перед командою на 2018 рік.

Основних завдань кілька, серед них – урізноманітнити категорію fashion в торговому центрі, а також поліпшити представленість мережевих ресторанів цікавих форматів. Разом з цим, Петро каже, що кардинально переглядати цінову категорію операторів ТЦ керуюча команда не планує.

Зокрема, в 2017 році підписані договори оренди з декількома якірними операторами: перш за все великою турецькою мережею De Facto, яка відкриває свій перший флагманський магазин в Україні саме в ТЦ GLOBUS, займе -1 і 1 поверхи в GLOBUS 1. Ще одна важлива подія цього року – відкриття флагманського магазина польської мережі Reserved на 1 і 2 поверхах GLOBUS 2. Оператор займе площу у 2000 кв. м і стане найбільшим якорем в торговому центрі.

Всі ці відкриття приведуть до збільшення трафіку та конверсії в торговому центрі. «Ми дуже ретельно аналізуємо відвідуваність, щороку проводимо маркетингові дослідження і чітко розуміємо, що потрібно нашим клієнтам. У 2018 році наш торговий центр чекає багато позитивних подій, які порадують наших гостей», – завершує Петро Хорошок.