ТЦ GLOBUS відкрив перший в Україні магазин DeFacto. Компанія представляє широкий асортимент якісного одягу для різних вікових груп.
DeFacto займає провідне місце серед брендів одягу індустрії моди Туреччини. Компанія продовжує розширювати свою зарубіжну роздрібну мережу, інвестуючи у відкриття нових магазинів. Перший магазин DeFacto в Україні відкрився у ТЦ GLOBUS у Києві 22 травня 2018 року. Приватні колекції компанії згідно з баченням моди та стилю DeFacto претендують на визнання як світового бренду.
ДеФакто завоював чудову репутацію за кордоном. Колекції бренду відповідають світовим тенденціям моди та стануть у нагоді українським споживачам. Новий двоповерховий магазин загальною площею 1200 кв.м. у ТЦ GLOBUS пропонує клієнтам широкий асортимент одягу та аксесуарів для кожної вікової групи жінок, чоловіків та дітей.
«У нас представлено широкий вибір товарів всіх категорій в одному магазині».
Генеральний директор DeFacto, Мехмет Іхсан Атеш, заявив у своєму виступі, присвяченому відкриттю нового магазину:
«Україна має населення понад 40 мільйонів. Це ринок, який динамічно розвивається. Ми з’ясували, що в Україні є потреба у якісному та доступному одязі, тому вирішили відкрити наш перший магазин. У нашому магазині діє концепція «однієї зупинки» (One Stop Shop). Наші споживачі можуть задовольнити всі потреби в одязі, аксесуарах в одному місці. Ми переносимо вуличну моду у наш магазин. Ми віримо, що ми зможемо задовольнити всі очікування українців нашим широким і якісним вибором товарів у різних категоріях».
«Ми вважаємо, що маємо компетенцію, щоб досягти успіху на міжнародній арені завдяки нашій бізнес-моделі», – сказав Атеш.
«Особливо завдяки інноваційним товарам, розробленим у відповідності до світових тенденцій моди, ми стійко прямуємо до звання світового бренду. Сьогодні ми продовжуємо свою діяльність у 25 країнах світу, але серед наших середньострокових та довгострокових цілей є присутність в усьому світі. Наша мета – відкрити в середньому 105 нових магазинів щорічно протягом наступних трьох років. Відповідно до наших планів, 55-60 магазинів будуть відкриті за кордоном, 15 – будуть працювати за іноземною франшизою, а інші – будуть знаходитися у Туреччині. Ми вважаємо, що наш перший магазин, відкритий в Україні, буде суттєво впливати на глобальні цілі зростання», – додав він.