Марина Борщевська: «Я ж дівчинка – мені подобається бути різною»

Зірковий візажист Марина Борщевська, ексклюзивно для проекту #personoftheweek від ТЦ Globus розповіла, чому вважає онлайн-шоперів занадто сміливими та як саме у власному житті міскує кольори та фарби. 

Про шопінг

Багато років я працювала стилістом, вдягала інших людей на зйомки та кліпи, тому для мене шопінг був необхідністю – це була моя робота. Додаткового часу для власного шопінгу в мене не було, тому для себе частіше за все купувала речі саме тоді, коли шукала щось для роботи. Моя професія зобов’язує виглядати добре і бути в тренді. Моя головна позиція – ти маєш бути собою. В мене є правило:  якщо я гармонійно себе почуваю в тому, в що я вдягнена – то дуже легко зможу поділитися своїм настроєм з іншими.

Коли буваю у доньки закордоном, можу там собі щось прикупити. Саме там я дізналася про бренд COS через який ми пішли у магазин G-outlet. Мені не потрібно бути довго в магазині, щоб зрозуміти, чи знайду я тут щось для себе. Бачу одразу, моя це річ чи ні. В той же час онлайн-шопінгу не розумію. Я не уявляю, як можна купити речі без примірки. Ти не можеш торкнутися тканини, зрозуміти текстуру, вгадати, як воно виглядатиме на тобі. Вважаю онлайн-шоперів занадто сміливими та ризиковими людьми.

А ще я дуже люблю взуття! Я обожнюю підбори і, якщо є така можливість, я буду саме в них: це завжди стильно та жіночно. Моя робота передбачає знаходження багато часу на ногах, тому зараз в гардеробі з’являється більше зручного взуття. Добре, що зараз це модно, і кеди, і кросівки.

Про свій стиль

Я не змогла б одним словом охарактеризувати свій стиль. Я ж дівчинка, в мене змінюється настрій, мені подобається бути різною. І тому в гардеробі є багато різних речей: ультрамодне, класика, багато деніму. Є графічні та складні речі, які я міксую з простими. Дотримуюсь трендів та відслідковую усі новинки. Коко Шанель говорила: «Модно те, що мені личить». Серед всього модного я все одно вдягну тільки те, що мені личить. Не буду гнатися за модними приталенними сукнями, якщо вони мені не підходять. Краще буду в тому, в чому мені комфортно. 

Про свою студію

Мою студію M-look можу назвати таким своєрідним «жіночим клубом». Адже в нас зараз є майже всі послуги, необхідні для жінки: косметологія, дерматологія, статистика тіла, манікюр, педікюр, перукар-колорист та звичайно візаж. Ми інколи запрошуємо у студію психолога, проводимо семінари та зустрічі з цікавими людьми. Українки дуже гарні, але помічаю дивний феномен: чим гарніша дівчина, тим більше в неї комплексів. Найчастіше зовнішнє перетворення пов’язане з певними внутрішніми змінами. Тому ми пропонуємо всі послуги дівчатам на шляху до краси.

Візаж в Україні розвивається і звичайно, є стимул прагнути чогось нового. Опцій косметики зараз безліч і вибір дуже великий, але підбір косметики – це завжди індивідуально. Буває, що щось може підійти сотням дівчат, але не підійде одній. І навпаки, одній підходить, а сотням – ні. Парадоксально, але підбору косметики особисто для себе я майже не приділяю часу. Все відбувається спонтанно: купую для роботи і паралельно можу придбати щось собі. Ніколи не пораджу купувати онлайн декоративну косметику, якщо ви не працювали з нею, не бачили кольору та текстури.

Про натхнення

Мене надихають і люди, і подорожі, і просто небо. Я захоплююся небом, в мене безліч фотографій неба. На щастя, в мене така робота, де я зустрічаю багато людей кожного дня і спілкування з ними мене надихає. Особливо творчі особистості. Також я художник, пишу картини, люблю акварелі, масло, акрил. Постійно експериментую, шукаю нові форми, кольори, ідеї. Для мене це основне джерело натхнення: нескінченний пошук нових сюжетів, текстур, цікавих технік. І насправді, це мене дуже розслабляє в роботі. Я сміливо змішую фарби. І коли не можеш спробувати на людині, все, що стосується колористики, ти можеш поекспериментувати на полотні.

Про ТЦ Globus

Буваю часто в ТЦ Globus, адже тут є магазин MAC – моє улюблене місце з професійною косметикою. Але про ТЦ Globus я говорю з такою ностальгією: він для мене найперший, найрідніший. Я дуже добре пам’ятаю, які магазини були тут раніше, працювала тут стилістом на відкритті магазину.

5 must-have речей у жіночому гардеробі

  1. Біла сорочка – це найперше і найголовніше. Ця річ поза часом, яку можна міксувати з різними деталями та різним низом.
  2. Класичний костюм універсального крою. Такий, який ми обрали в магазині MustHave. Підбираючи до нього різне взуття, ви можете бути в ньому всюди: як на роботі, так і на заході.
  3. Джинси. Знайдіть свої універсальні джинси. Мода така перемінлива, але джинси, які вам личать, будуть гарно виглядати завжди.
  4. Бежеві човники класичної форми. Головне, щоб вам було в них зручно. Їх теж можна взувати під будь-який образ. А ви знаєте, що в човниках з часом змінюється тільки висота підбору? А форма підбору і носику не змінюється і навіть Мерлін Монро замовляла у Ferragamo такі туфлі.
  5. Головний убір. Кожного сезону в моду входить один головний убір. Знайдіть саме свій і він буде завершувати ваш образ.

Поради для читачів

Дівчата, ви ж завжди можете відслідковувати в Instagram стильних та відомих людей. Наприклад, я користуюся Pinterest, де є і останні луки відомих дизайнерів, і street style фотографії. Створіть собі папку на телефоні My look, зберігайте туди скріншоти того, що вам подобається чи вважаєте, що вам це личитиме. І прогулюючись магазинам, спробуйте зібрати схожі образи. Віднесіться до цього як до гри. Не старайтесь одразу купити речі, відкладіть їх та зайдіть в інших магазин. Можливо, ви там знайдете такий самий піджак, але цікавішого кольору або більш вдалого для вас крою. Не поспішайте, відпочиньте трохи, сидячи в кафе з кавою чи чаєм, та випишіть що в яких магазинах ви знайшли. Запишіть ціни – це теж дуже важливо. Такий спосіб підібрати собі луки є дуже професіональним та дуже грайливим.

Дякуємо за допомогу в проведенні зйомки магазинам MustHavе та G-Outlet.